Marketing parków handlowych

Gru 27, 10 Marketing parków handlowych

Nieruchomości komercyjne, takie jak parki handlowe wymagają intensywnej akcji promocyjnej. Konkurencja pomiędzy wielkimi sieciami handlowymi wymusza bowiem aktywne działania marketingowe. Tylko w ten sposób można zapewnić wysoki poziom obrotów sklepom znajdującym się w parku handlowym.

Wielkie nieruchomości komercyjne zaczęły powstawać w Polsce około 20 lat temu. Aktualnie, choć ich liczbę szacuje się w Polsce na jakieś 350 wciąż realizowane są kolejne projekty. Według analiz, ich liczba w ciągu następnych pięciu lat osiągnie 500.

Resco International jest jedną z firm realizujących projekty inwestycyjne w tym zakresie. Firma posiada zrealizowane projekty zarówno w Polsce oraz na Ukrainie. Chociaż w tej branży głównymi graczami są wielkie koncerny z międzynarodowym kapitałem Resco jest świetnym przykładem, że również polska firma, która jest mądrze zarządzana ma w tej branży spore szanse na sukces.

Parki handlowe oferują swoim najemcom wiele atrakcyjnych dodatków – przede wszystkim najemca nie musi martwić się o samodzielne prowadzenie działań reklamowych. Sieci parków handlowych dbają o marketing we własnym zakresie – w każdym mieście zauważyć można akcje reklamowe z wykorzystaniem banerów, billboardów, reklam prasowych oraz radiowych. Do tego dochodzą akcje promocyjne, kupony konkursowe oraz organizacja eventów na terenie parku handlowego. Znaczenie tego typu działań marketingowych jest ogromne szczególnie dla mniejszych sklepów i najemców nieruchomości komercyjnych.

Resco

nieruchomości o przeznaczeniu handlowym

Skomentuj